Entrades

INFORMACIÓ EXCURSIÓ 20 D'ABRIL 2024

Imatge
  INFORMACIÓ EXCURSIÓ 20 D'ABRIL  SALT DEL MOLÍ (VIDRÀ) Com últimament us proposem dues sortides una apta per a tothom i una altre un pèl més exigent. HORA I PUNT DE TROBADA Hora : 8'45 per començar a caminar a les 9h.  Punt de Trobada : Plaça de l'Ajuntament de Vidrà (42.122210, 2.309782). En el poble hi ha diversos aparcaments. COM ARRIBAR? Des de Barcelona (104 Qm) C17 fins a St. Quirze de Besora, en el semàfor agafar carretera BV-5227. EXCURSIÓ CURTA  VIDRÀ - PONT DE SALGUEDA - MOLÍ DEL SALT - SALT DEL MOLÍ - VIDRÀ Bonica i familiar passejada per visitar el Salt del Molí. Juntament amb la seva cascada i el camí a la vora del riu Ges fan d'aquesta ruta circular ideal per a fer en família L'inici de les dues sortides és la mateixa. Comencem aquesta excursió davant del pavelló municipal de Vidrà on tot just travessant la carretera veurem una pista forestal clarament senyalitzada cap al Salt del Molí. En aquest primer tram de mica en mica anirem descendint i endinsa

REPORTATGE EXCURSIÓ MES MARÇ

REPORTATGE  MES DE MARÇ A OS DE CIVÍS Com cada any per aquestes èpoques fem la ja tradicional sortida amb raquetes de neu a Os de Civís. Enguany hem gaudit de força neu.  Com sempre arribem el divendres per passar tot el cap de setmana, aquesta vegada érem poca colla (només 14). Com fins en l'últim moment no sabíem la quantitat i la qualitat de neu que ens trobaríem no teníem ruta prevista. I durant el sopar decidim que l'endemà faríem la pujada al Coll de Conflent (com cada any) els 6 que faríem la sortida amb raquetes. Dissabte després d'esmorzar els 6 ens disposem a començar, en un principi la idea es baixar a dinar a l'Hotel. Ja ens podem posar les raquetes a la volta de dalt de l'Hotel. Ens trobem amb una neu primavera molt tova, on en els llocs que ningú havia passat abans amb raquetes ens enfonsàvem ben bé uns 10 cm. La intenció primera era pujar camp a través però veient la qualitat decidim pujar per la pista que està més trepitjada i de més bon fer (al meny

INFORMACIÓ EXCURSIÓ MES DE MARÇ

Imatge
  INFORMACIÓ  EXCURSIÓ  MES DE MARÇ RAQUETES A OS DE CIVÍS Tradicional sortida de raquetes des de l'Hotel d'Os de Civís el cap de setmana del 15-16 i 17 de març. La plana Bordoll s/n. Os de Civís 25788 Lleida   ☎ 973369162 Ens trobem al divendres ja per sopar tots junts i decidir quina excursió fem dissabte al matí, si el temps ho permet, de moment per aquest cap de setmana hi ha previsió  de nevades i espero que aguanti una setmana amb bones condicions. Recordeu que per fer aquesta excursió cal tenir com a mínim la llicència C de federat, sinó cal fer una ampliació per l'activitat, per la qual cosa caldrà notificar-ho abans (al menys una setmana). Crec recordar que l'any passat l'ampliació va costar uns 5€ per persona. Per si us fan falta raquetes, penseu que les hem de portar nosaltres, l'hotel ja no ofereix aquest servei. O bé els porteu des del vostre lloc de sortida o bé podeu llogar-les a Sant Julià de Lòria (Andorra) població anterior a agafar la carreter

REPORTATGE EXCURSIÓ A EL VILOSELL

REPORTATGE DE L'EXCURSIÓ A EL VILOSELL DEL 17 DE FEBRER Ja es va tenint una edat i les cames d'alguns ja no suporten gaires desnivells i per això últimament per que tots puguin gaudir de la nostre afició acostumem a fer dues sortides. Començo explicant la curta que coincideix amb el tram final de la llarga. La curta realitza la Ruta de les cabanes de volta, a la comarca de Les Garrigues és abundant el patrimoni de construccions de pedra seca, entre les quals destaca la cabana de volta, la seva construcció més emblemàtica, aquest recorregut permet conèixer una mostra representativa de l'arquitectura popular del Vilosell, principalment cabanes de volta de diverses tipologies constructives, aljubs i basses que es troben perfectament integrats en el paisatge dominat per la vinya i petites illes boscoses. En aquestes cabanes s'hi feia vida durant el temps de recollir l'oliva, de llaurar i de podar. RUTA DE LES CABANES DE VOLTA Inicien la sortida sortint del poble  des