PREPARACIÓ 35è ANIVERSARI DE LA SECCIÓ

 PREPARACIÓ 35è ANIVERSARI DE LA SECCIÓ EXCURSIONISTA (13-14 I 15 DE SETEMBRE)

CANVI DE LLOC

Quan vam planificar les sortides es va quedar que repetiríem el hotel d'Arnes ja que hi vam estar força bé i la zona és magnífica. 
Vaig iniciar les gestions a finals de juliol van tardar 5 dies a contestar i enviar-me els preus i les condicions i us les vaig passar per WhatsApp tan bon punt les vaig rebre. Ningú vau dir la vostre opinió als preus i condicions i als dos dies (2 d'agost) els vaig contestar que acceptàvem les condicions i que em diguessin passos a seguir. 
En no rebre contestació i havent reenviat el Mail un parell de vegades més i quan podia contactar via telefònica em deien "torni a trucar demà". A dia d'avui, 22 d'agost, encara no he rebut res.
Per assegurar una estada segura i havent parlat de la situació amb en Francesc Madrid, vaig optar per buscar un altre lloc. Per la zona de la Terra Alta hi ha pocs hotels i els que hi havia a prop estaven ocupats fins l'any vinent.
Per aquest motiu vaig trobar aquest de la Cerdanya, tenia bones referencies d'uns parents que hi anaven en grup i estaven contents del tracte i del lloc. Amb dos dies vaig tenir tancada la reserva amb l'Hotel Bellavista de Bellver de la Cerdanya.

HOTEL BELLAVISTA BELLVER DE LA CERDANYA

El preu per grup en MITJA PENSIÓ ÉS DE 70,00€ PER PERONA/NIT (IVA inclòs) taxa turística apart (0,66€ persona/dia). En habitació doble.
Les habitacions individuals tenen un suplement de 20,00€ per nit.
El sopar és un menú tancat igual per a tothom.





Crta. Puigcerdà 43-45
Bellver de Cerdanya, Lleida 25720

☎ 973510000

L'Hotel té piscina durant els mesos d'estiu, creuant la carretera, un petit caminet hi condueix.


Només queda pendent trobar una excursió per la zona.


Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

INFORMACIÓ SORTIDA 11 DE NOVEMBRE

INFORMACIÓ EXCURSIÓ 20 D'ABRIL 2024