REPORTATGE CAP DE SETMANA A OS DE CIVÍS

REPORTATGE CAP DE SETMANA A OS DE CIVÍS,

SORTIDA AMB RAQUETES DE NEU

Després de dos anys de no poder fer la tradicional sortida amb raquetes, tots teníem les ganes i il·lusió de fer la sortida. Fins una setmana abans no hi havia gaire neu, però anavem demanant que nevés una mica, al menys jo.

Anem arribant el divendres per la tarda, en un dia gris i plujós. Amb la perspectiva que per la nit la pluja es converteixi en neu i l'endemà continuï caient neu fina. Per aquest motiu descartem fer la ruta programada, ja que no gaudiríem de vistes i com el més segur que no es podria dinar de motxilla, decidim que sortirem pista amunt direcció al Salòria, fins que ens cansem o el temps ens deixi, i tornar a dinar a l'hotel. Quedem per esmorzar a les 8 del matí els que sortim a caminar.

La predicció del temps en l'aplicació no s'ha equivocat i ens aixequem amb tot ben blanc i nevant.

Tot i això sortim amb les raquetes posades des de la porta de l'Hotel.

Per què veieu la quantitat de neu caiguda us poso uns comparativa de divendres a la tarda i del dissabte.
dissabte

divendres

Anem enfilant-nos per la pista, quan arribem a la bifurcació deixem a l'esquerra la que porta a Coll de Conflent i seguim recte per la que segueix el curs del riu Salòria. Continua nevant.

Seguim per aquesta pista que planeja, creuem un petit rierol i continuem fins que el camí es converteix en corriol que s'enfila per anar al pla de la Cabana. En el camí ens trobem uns caçadors que ens comenten que la major part de la neu ha caigut aquesta mateixa nit.

A l'arribar al final de la pista ens fem una foto de grup

Aquí fem mitja volta i retornem, però primer ens desviem cap el riu per anar a veure el pont que creua el Salòria i condueix cap a la borda Gavatxó.

Vistes des del pont

Aquí ens tornem a fer una altre foto de grup, ara amb la bandera de la secció, bé unes quantes...

Retornem a la pista principal i poc a poc arribem a l'Hotel, amb alguna que altra caiguda. A punt per dinar i descansar. Entre anar i tornar hem fet uns 6 Qm., el dia no ens ha permès gaudir de bones vistes, però ens ha deixat caminar amb les raquetes i com tots érem bastant neòfits n'hem tingut suficient.

A la tarda el temps es va aclarir i va quedar magnífica.

Ja només queda sopar i anar a descansar. Diumenge ens despertem i comença a nevar altra cop, per tant no es pot fer res més que retornar cap a casa.