EXCURSIÓ DE SETEMBRE

EXCURSIÓ PREVISTA 19/09/20

La ruta comença a l'hotel Os de Civis, agafem la pista forestal que surt del mateix hotel i seguim les indicacions del Coll de L'Aubaga, el camí puja progressivament fent unes ziga-zagues i oferint cada vegada millors vistes, sense pèrdua i sense dificultat. Un cop al Coll de L'Aubaga i després d'admirar les vistes tenim l'opció d'anar a fer el cim de la Ginebrera, tenim que sortir-nos de la pista forestal per seguir les torres d'alta tensió que passen molt a prop seu, aquest tram està sense senyalitzar ni abalisar, una mica a l'aventura, seguint simplement un traçat lògic fins arribar a un coll i allà pujar a la dreta, que és la Ginebrera, aquest tram fins al seu cim és totalment camp a través fins arribar al mateix cim.
Si el recorregut no el veiem clar, podem suprimir-ho i anar directament cap el refugi Francolí. El camí es converteix en una llarga baixada fins el riu del Coll l'Aquell, des d'on s'inicia la pujada fins el refugi de Francolí.